Počasí dnes7 °C, zítra8 °C
Pondělí 25. listopadu 2024  |  Svátek má Kateřina
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Tomáš Caha: Babyla chce nabídnout svým zákazníkům to nejlepší již od kolébky

PR článek

To nejlepší již od kolébky. Tak zní slogan, kterým se Babyla prezentuje a na jehož obsahu si od založení zakládá. Kvalitní produkty významných světových, ale také českých značek najdete v této čerstvě otevřené prodejně dětského vybavení, která si jako první město pro své působení vybrala České Budějovice. Najdete ji v ulici U Staré trati, hned vedle Hyundai Centrum.

Tomáši, jak jste přišel na to, že si založíte obchod s dětským zbožím?
Já i má přítelkyně Nela milujeme děti. Jednoho dne jsme společně seděli u večeře a Nela se mě zeptala, zda ji miluju a zda s ní chci mít děti. Odpověděl jsem, že rozhodně ano a že s ní chci mít velkou rodinu. Sám jsem byl vychováván k rodinným hodnotám a abych pro svou rodinu dělal vše, co je v mých silách a možnostech.

A proto jste se rozhodl otevřít si prodejnu s vybavením pro miminka?
Ne tak úplně. Konverzace s Nelou pokračovala dál. Po krátké chvíli jsem viděl, jak obrovský přehled, co se dětí a dětského vybavení týče, Nelinka má. A tak jsem se ptal dál - co vlastně takové miminko pro začátek potřebuje? Ani jsem nedořekl otázku a Nela mi obratem vyjmenovala asi 20 věcí, které musí být doma připraveny, když se maminka s miminkem vrací z porodnice. Nedokážu to asi zcela přesně vysvětlit, ale hlavou mi v tu chvíli najednou prolítlo jedno slovo, a to jsem nahlas vyhrkl na Nelu – Babyla! Nela vykulila oči a překvapeně se mě zeptala, co to je. Odpověděl jsem, že tak se bude jmenovat naše první dítě, resp. obchod s vybavením pro miminka, který si společně založíme a kde si vybereme výbavičku pro naši budoucí ratolest.

„Obavy a váhání před založením Babyly? Jen asi tak na 5 minut...“

To zní jako z filmu. Jak příběh pokračoval dál?
Následovaly týdny a týdny přemýšlení, které provází asi každé začátky podnikání. Ať už se jedná o pozitivní myšlenky, nápady, tak určité obavy z neznámého. Ale myšlenka Babyly a toho, že budeme dělat něco, co nás oba baví a naplňuje všechny obavy velmi rychle předčila. Od začátku jsme měli jasno, že chceme, aby byla Babyla pro zákazníky výjimečná hned v několika aspektech. Ať už sortimentem a značkami, jež budeme nabízet, ale i (a to hlavně) přístupem k zákazníkům a kvalitou výrobků, které budeme prodávat. Věděli jsme také, že chceme prodávat co nejvíce českých značek.

Co vše v Babyle prodáváte? Jen kočárky to asi nebudou, že?
Rozhodně ne. Kromě kočárků všech známých i méně známých značek prodáváme pochopitelně ostatní produkty, které miminka potřebují. Ať už jsou to dudlíky, zavinovačky, postýlky, autosedačky, chůvičky, sedátka, odsávačky a mnoho dalšího. Navíc prodáváme české pleny Bobilo a textil tradiční české značky Tulec Trend, což je rodinná firma, jejíž oblečení se vyznačuje kvalitními materiály za rozumnou cenu. Také prodáváme plyšové hračky pod hlavičkou značky Happy Horse a v posledních letech velmi oblíbená a zdravotně zcela nezávadná kousátka a hračky Sophie La Girafe.

Jak vnímáte konkurenci v tomto oboru?
Stojím si za tvrzením, že konkurence je vždy zdravá. Osobně mě toto vždy žene kupředu a motivuje vymýšlet stále nové a nové důvody, proč by si zákazníci měli vybrat právě Babylu. Navíc jak ze své práce, tak především osobního života vím, co jako zákazník v obchodě očekávám a ne vždy se mi toho dostává. Chci, aby lidé chodili do Babyly rádi a vždy, když přijdou, cítili rodinnou atmosféru firmy a především zájem a individuální přístup ze strany našich prodejkyň. Protože chování prodejce může často mnohé zákazníky odradit. I proto, když jsme vybírali s Nelou členy našeho týmu, jsme kladli velký důraz právě na lidskou stránku, nadšení pro miminka, vystupování a zájem poradit zákazníkům dle svého nejlepšího vědomí a svědomí.

Čím se Babyla liší od jiných prodejen dětského vybavení? Proč by měli lidé jít nakupovat právě k vám?
Nabízíme mnoho nadstandardních služeb, které nejsou u mnoha prodejců zas tak běžné. Kromě garance zpětného výkupu kočárků nabízíme třeba náhradní kočárek v případě reklamace. Dále mají zákazníci Babyly možnost úschovy zakoupeného kočárku u nás až do porodu. Stejně tak nabízíme na kočárky, které si u nás zakoupíte, servisní prohlídku zdarma. Dále budeme brzy spouštět první soutěže na našich sociálních sítích, kdy budou moci lidé vyhrávat hodnotné dary. Takové soutěže a další aktivity plánujeme i do budoucna.

U těch sociálních sítí bych se s dovolením pozastavila. Váš Instagram jsem si před rozhovorem procházela a je vidět, že tento kanál velmi aktivně využíváte.
Ano je to tak. Současná doba se nenese jen ve znamení webových stránek, jako tomu bývalo ještě před pár lety, ale zásadní roli hrají i sociální sítě. Jde totiž o kanál, pomocí něhož můžeme svým stávajícím i potenciálním zákazníkům dodávat informace o aktuálních akcích, které v Babyle běží, ale také jim prostě a jednoduše jen zpříjemnit den hezkým stylovým obrázkem, či je pobavit za pomoci vtipného příspěvku. Kromě Instagramu nás lidé najdou i na Facebooku.

„Instagram máme rádi a s oblibou si skrze něj se zákazníky píšeme a radíme jim.“

Komunikujete s lidmi na těchto kanálech?
Samozřejmě, že ano a velmi rádi. Lidé nás skrze Instagram velmi často kontaktují ať už s dotazy k sortimentu a produktům, tak s nabídkami spolupráce či jen tak, aby nám řekli, že se jim náš způsob komunikace navenek líbí. Tyto zprávy většinou pocházejí od mladých maminek, kterým se náš profil a jeho obsah zamlouvá a chtějí o nás dát vědět i svým přátelům, rodině, potažmo v případě Instagramu sledujícím. Když nám napíše někdo (nejen) na Instagramu, dostane od nás ve většině případů obratem odpověď a myslím, že i proto nás mají lidé za tak krátkou dobu rádi – protože vidí individuální přístup, zájem, rychlé reakce a chuť nezištně poradit a pomoci.

V mnohé vaší komunikaci používáte výraz „ratolest“. Jak toto vzniklo?
Tohle označení vzniklo de facto na samém začátku Babyly, kdy jsme se poznali s kolegou, který se stará o komunikaci Babyly navenek vůči zákazníkům. A právě z jeho hlavy vzešla ratolest, která v nás evokovala jistou dávku roztomilosti a vždy při použití tohoto slova nám vyvolala úsměv na tváři. Já byl k tomu zpočátku mírně skeptický, ale nechal jsem se přesvědčit a dnes jsem za to rád. Stejně jako náš slogan, i toto označení je něčím, co chceme, aby si lidé s Babylou spojovali. I za tak krátkou dobu k nám dorazilo hned několik ohlasů, z nichž je zřejmé, že fanoušky tohle označení baví.

Tomáši jaké máte s Babylou plány do budoucna?
Rozhodně nechceme nikterak i přes rychlý start a velký zájem zákazníků polevit či usnout na vavřínech. Před pár dny jsme zahájili provoz našeho e-shopu, o něhož si lidé, kteří nežijí poblíž Budějovic, od samého začátku psali. Chceme i dál rozšiřovat nadstandardní služby, které poskytujeme. Už na začátku jsme se s Nelinkou rozhodli, že nechceme, aby zůstala Babyla jen prodejnou dětského vybavení. Oba máme velmi rádi módu a proto plánujeme i uvedení vlastní značky oblečení pro miminka pod hlavičkou Babyla. Dále plánujeme další a další soutěžní aktivity ve spolupráci s našimi zákazníky a followery na sociálních sítích. Také plánujeme rozšíření Babyly do dalších českých měst. Určitě je na co se těšit. Všechny novinky a aktuality mohou lidé najít na našich webových stránkách včetně soutěží či probíhajících akcí.

Tak to se budeme moc těšit, Tomáši. Přejeme Babyle hodně štěstí a mnoho spokojených zákazníků. Děkuji Vám za rozhovor.
I já děkuji, mějte se hezky a pamatujte si, že svým ratolestem musíme dopřávat to nejlepší již od kolébky. :)

Hodnocení článku je 92 %. Ohodnoť článek i Ty!

Štítky Babyla, dětské vybavení, prodej, kolébka, Instagram, kočárek, České Budějovice, Hyundai, obchod, sociální síť, soutěž, rodina, Facebook

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Tomáš Caha: Babyla chce nabídnout svým zákazníkům to nejlepší již od kolébky  |  Společnost  |  Zprávy  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.