Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Tomáš Caha: Babyla chce nabídnout svým zákazníkům to nejlepší již od kolébky

PR článek

To nejlepší již od kolébky. Tak zní slogan, kterým se Babyla prezentuje a na jehož obsahu si od založení zakládá. Kvalitní produkty významných světových, ale také českých značek najdete v této čerstvě otevřené prodejně dětského vybavení, která si jako první město pro své působení vybrala České Budějovice. Najdete ji v ulici U Staré trati, hned vedle Hyundai Centrum.

Tomáši, jak jste přišel na to, že si založíte obchod s dětským zbožím?
Já i má přítelkyně Nela milujeme děti. Jednoho dne jsme společně seděli u večeře a Nela se mě zeptala, zda ji miluju a zda s ní chci mít děti. Odpověděl jsem, že rozhodně ano a že s ní chci mít velkou rodinu. Sám jsem byl vychováván k rodinným hodnotám a abych pro svou rodinu dělal vše, co je v mých silách a možnostech.

A proto jste se rozhodl otevřít si prodejnu s vybavením pro miminka?
Ne tak úplně. Konverzace s Nelou pokračovala dál. Po krátké chvíli jsem viděl, jak obrovský přehled, co se dětí a dětského vybavení týče, Nelinka má. A tak jsem se ptal dál - co vlastně takové miminko pro začátek potřebuje? Ani jsem nedořekl otázku a Nela mi obratem vyjmenovala asi 20 věcí, které musí být doma připraveny, když se maminka s miminkem vrací z porodnice. Nedokážu to asi zcela přesně vysvětlit, ale hlavou mi v tu chvíli najednou prolítlo jedno slovo, a to jsem nahlas vyhrkl na Nelu – Babyla! Nela vykulila oči a překvapeně se mě zeptala, co to je. Odpověděl jsem, že tak se bude jmenovat naše první dítě, resp. obchod s vybavením pro miminka, který si společně založíme a kde si vybereme výbavičku pro naši budoucí ratolest.

„Obavy a váhání před založením Babyly? Jen asi tak na 5 minut...“

To zní jako z filmu. Jak příběh pokračoval dál?
Následovaly týdny a týdny přemýšlení, které provází asi každé začátky podnikání. Ať už se jedná o pozitivní myšlenky, nápady, tak určité obavy z neznámého. Ale myšlenka Babyly a toho, že budeme dělat něco, co nás oba baví a naplňuje všechny obavy velmi rychle předčila. Od začátku jsme měli jasno, že chceme, aby byla Babyla pro zákazníky výjimečná hned v několika aspektech. Ať už sortimentem a značkami, jež budeme nabízet, ale i (a to hlavně) přístupem k zákazníkům a kvalitou výrobků, které budeme prodávat. Věděli jsme také, že chceme prodávat co nejvíce českých značek.

Co vše v Babyle prodáváte? Jen kočárky to asi nebudou, že?
Rozhodně ne. Kromě kočárků všech známých i méně známých značek prodáváme pochopitelně ostatní produkty, které miminka potřebují. Ať už jsou to dudlíky, zavinovačky, postýlky, autosedačky, chůvičky, sedátka, odsávačky a mnoho dalšího. Navíc prodáváme české pleny Bobilo a textil tradiční české značky Tulec Trend, což je rodinná firma, jejíž oblečení se vyznačuje kvalitními materiály za rozumnou cenu. Také prodáváme plyšové hračky pod hlavičkou značky Happy Horse a v posledních letech velmi oblíbená a zdravotně zcela nezávadná kousátka a hračky Sophie La Girafe.

Jak vnímáte konkurenci v tomto oboru?
Stojím si za tvrzením, že konkurence je vždy zdravá. Osobně mě toto vždy žene kupředu a motivuje vymýšlet stále nové a nové důvody, proč by si zákazníci měli vybrat právě Babylu. Navíc jak ze své práce, tak především osobního života vím, co jako zákazník v obchodě očekávám a ne vždy se mi toho dostává. Chci, aby lidé chodili do Babyly rádi a vždy, když přijdou, cítili rodinnou atmosféru firmy a především zájem a individuální přístup ze strany našich prodejkyň. Protože chování prodejce může často mnohé zákazníky odradit. I proto, když jsme vybírali s Nelou členy našeho týmu, jsme kladli velký důraz právě na lidskou stránku, nadšení pro miminka, vystupování a zájem poradit zákazníkům dle svého nejlepšího vědomí a svědomí.

Čím se Babyla liší od jiných prodejen dětského vybavení? Proč by měli lidé jít nakupovat právě k vám?
Nabízíme mnoho nadstandardních služeb, které nejsou u mnoha prodejců zas tak běžné. Kromě garance zpětného výkupu kočárků nabízíme třeba náhradní kočárek v případě reklamace. Dále mají zákazníci Babyly možnost úschovy zakoupeného kočárku u nás až do porodu. Stejně tak nabízíme na kočárky, které si u nás zakoupíte, servisní prohlídku zdarma. Dále budeme brzy spouštět první soutěže na našich sociálních sítích, kdy budou moci lidé vyhrávat hodnotné dary. Takové soutěže a další aktivity plánujeme i do budoucna.

U těch sociálních sítí bych se s dovolením pozastavila. Váš Instagram jsem si před rozhovorem procházela a je vidět, že tento kanál velmi aktivně využíváte.
Ano je to tak. Současná doba se nenese jen ve znamení webových stránek, jako tomu bývalo ještě před pár lety, ale zásadní roli hrají i sociální sítě. Jde totiž o kanál, pomocí něhož můžeme svým stávajícím i potenciálním zákazníkům dodávat informace o aktuálních akcích, které v Babyle běží, ale také jim prostě a jednoduše jen zpříjemnit den hezkým stylovým obrázkem, či je pobavit za pomoci vtipného příspěvku. Kromě Instagramu nás lidé najdou i na Facebooku.

„Instagram máme rádi a s oblibou si skrze něj se zákazníky píšeme a radíme jim.“

Komunikujete s lidmi na těchto kanálech?
Samozřejmě, že ano a velmi rádi. Lidé nás skrze Instagram velmi často kontaktují ať už s dotazy k sortimentu a produktům, tak s nabídkami spolupráce či jen tak, aby nám řekli, že se jim náš způsob komunikace navenek líbí. Tyto zprávy většinou pocházejí od mladých maminek, kterým se náš profil a jeho obsah zamlouvá a chtějí o nás dát vědět i svým přátelům, rodině, potažmo v případě Instagramu sledujícím. Když nám napíše někdo (nejen) na Instagramu, dostane od nás ve většině případů obratem odpověď a myslím, že i proto nás mají lidé za tak krátkou dobu rádi – protože vidí individuální přístup, zájem, rychlé reakce a chuť nezištně poradit a pomoci.

V mnohé vaší komunikaci používáte výraz „ratolest“. Jak toto vzniklo?
Tohle označení vzniklo de facto na samém začátku Babyly, kdy jsme se poznali s kolegou, který se stará o komunikaci Babyly navenek vůči zákazníkům. A právě z jeho hlavy vzešla ratolest, která v nás evokovala jistou dávku roztomilosti a vždy při použití tohoto slova nám vyvolala úsměv na tváři. Já byl k tomu zpočátku mírně skeptický, ale nechal jsem se přesvědčit a dnes jsem za to rád. Stejně jako náš slogan, i toto označení je něčím, co chceme, aby si lidé s Babylou spojovali. I za tak krátkou dobu k nám dorazilo hned několik ohlasů, z nichž je zřejmé, že fanoušky tohle označení baví.

Tomáši jaké máte s Babylou plány do budoucna?
Rozhodně nechceme nikterak i přes rychlý start a velký zájem zákazníků polevit či usnout na vavřínech. Před pár dny jsme zahájili provoz našeho e-shopu, o něhož si lidé, kteří nežijí poblíž Budějovic, od samého začátku psali. Chceme i dál rozšiřovat nadstandardní služby, které poskytujeme. Už na začátku jsme se s Nelinkou rozhodli, že nechceme, aby zůstala Babyla jen prodejnou dětského vybavení. Oba máme velmi rádi módu a proto plánujeme i uvedení vlastní značky oblečení pro miminka pod hlavičkou Babyla. Dále plánujeme další a další soutěžní aktivity ve spolupráci s našimi zákazníky a followery na sociálních sítích. Také plánujeme rozšíření Babyly do dalších českých měst. Určitě je na co se těšit. Všechny novinky a aktuality mohou lidé najít na našich webových stránkách včetně soutěží či probíhajících akcí.

Tak to se budeme moc těšit, Tomáši. Přejeme Babyle hodně štěstí a mnoho spokojených zákazníků. Děkuji Vám za rozhovor.
I já děkuji, mějte se hezky a pamatujte si, že svým ratolestem musíme dopřávat to nejlepší již od kolébky. :)

Hodnocení článku je 92 %. Ohodnoť článek i Ty!

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Babyla, dětské vybavení, prodej, kolébka, Instagram, kočárek, České Budějovice, Hyundai, obchod, sociální síť, soutěž, rodina, Facebook

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.