Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 9. března 2021, 13:00
Zima letos ještě neřekla poslední slovo. Rozmary počasí mohou přinést lidem ještě mnoho nepříjemností. S následky typických projevů zimy se přitom každoročně potýkají hlavně motoristé ale i majitelé nemovitostí. Ti všichni přitom mnohdy zapomínají na možnost obrátit se v případě krize na pomoc asistenční služby pojišťovny.
Nízké venkovní teploty znamenají návrat jednoho z nejotravnějších motoristických problémů – vybité autobaterie. Mrazivé počasí totiž akumulátorům škodí, a tak se může stát častěji než kdy jindy, že nečekaně vypoví službu. „Podle našeho průzkumu se přesně s takovou situací setkalo 80 % českých řidičů, přitom více než polovina uvedla, že opakovaně,“ potvrzuje situaci mluvčí Generali České pojišťovny Jan Marek.
Ačkoliv nejde o fatální problém, obvykle každému motoristovi zkomplikuje situaci. O pomoc do pojišťovny přitom v takovou chvíli volá jen kolem pěti procent motoristů. Důvod? Zapomenou na asistenční služby ke svému autopojištění. U nových aut přitom nemusí být snadné nebo vůbec možné autobaterii z motorového nebo zavazadlového prostoru snadno vyndat nebo k ní připojit startovací kabely.
„Na tyto nepříjemné maličkosti naše autoasistence myslí. Již v základní variantě je tak možné obrátit se na asistenční službu, která na místo vyšle pomoc a zajistí řešení,“ krajský ředitel Generali České pojišťovny David Hrdlička.
Zásah asistenčních služeb se přitom v posledních letech zásadně vylepšil. U Generali České pojišťovny má motorista možnost sledovat příjezd asistenčního vozidla v reálném časem na svém telefonu. Klienti v nouzi tak nemusí trávit hodiny vyhlížením asistenčního vozidla. Přesně ví, kdo a za jak dlouho za nimi přijede..
Podobně je možné pomoc asistenční služby využít i pro případy, kdy zamrznou zámky, ruční brzda nebo rozvody vzduchu. „Samozřejmostí je zásah i v okamžiku, kdy dojde k zamrznutí pohonných hmot,“ doplňuje Hrdlička.
Rozsah toho, co asistenční služby pro motoristy dokáží, se u každé pojišťovny a jejího pojištění liší. Generali tyto služby u aktuálních pojištění nabízí automaticky, pro jinou pojišťovnu to však platit nemusí. Vyplatí se tak mít v telefonu uložené číslo na asistenční službu, kde v případě potřeby upřesní, co za služby je možné čerpat a v jakém rozsahu.
Asistenční služby mohou lidé přitom využít i případě technických havárií, které se jim stanou v souvislosti s jejich byty nebo domy. I zde totiž dokáží zimní vrtochy napáchat celou řadu nepříjemností.
Často jde o zamrzlé zámky, mrazem zablokované dveře nebo ty složitější – například zamrzlou vodou popraskané trubky. Specifikem jsou pak situace, kdy dojde k poruše zdroje tepla, jímž je domácnost vytápěna.
I v těchto případech lidé zapomínají, že jim pojišťovna může být díky asistenčních službám nápomocná. „Asistenční služby v takových situacích dokáží na místě rychle a efektivně odvrátit hrozbu toho nejhoršího. Lidé se na nás ale často obracejí i s žádostí o kontakt na prověřené firmy nebo řemeslníky,“ upřesňuje krajský ředitel.
Asistence, které pojišťovny nabízejí v případě pojištění nemovitosti nebo domácnosti, pak mohou mít i nadstandardní rozsah. „Pokud si například v zimě zlomíte nohu a zůstanete imobilní, pomůže služba pojišťovny s dopravou do zdravotnického zařízení nebo se postará o pravidelný nákup či úklid sněhu,” uzavírá Hrdlička.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.