Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekSobota, 3. července 2021, 13:10
Devátý ročník firmových oscarů uzavřel nominační fázi. Do půlnoci 30. června poslali lidé na ocenění Český Goodwill 115 nominací podnikatelů a společností, kterých si lidé váží.
Nejvíc nominací (35 %) zaslali tradičně obchodní partneři, 22 % kamarádi a rodinní příslušníci a 13 % nominací přišlo od společníků, investorů nebo zaměstnanců. Ostatní nominující uvedli jiný vztah k nominované osobě.
Skoro polovina nominujících (46 %) svou nominaci podpořila uvedením referenčních osob, u kterých je možné nominaci a její zdůvodnění ověřit. Obdobně jako v předchozích ročnících naprostá většina (83 %) nominujících si přála informovat nominovanou osobu o tom, kdo konkrétně ji nominoval.
V období od 1. července do 31. srpna následuje fáze zpracování nominací. Po úvodní analýze došlých nominací budou nominovaní osloveni. Pokud se rozhodnout svou nominaci přijmout, organizátor připraví jejich nominační medailonky, které 1. září zveřejní na webu projektu. Medailonky představí finalisty 9. ročníku ocenění Český Goodwill 2021, z nichž budou lidé moci prostřednictvím online hlasování udělit cenu veřejnosti Osobnost.
Hlasování veřejnosti bude probíhat od 1. do 30. září. Současně v září proběhne volba odborné poroty v základních nominačních kategoriích Tradice, Inovace, Partner a Made in Czechoslovakia. Slavnostní předávání firmových oscarů je plánováno na druhou polovinu října.
Český Goodwill je oceněním pro firmy, kterých si lidé váží. Od roku 2013 je pořádá česká poradenská firma HPCG (Hlavatý & Partners Consulting Group). Nad transparentním průběhem dohlíží světově uznávaná certifikační autorita TÜV SÜD Czech. Mediálními partnery jsou Active Radio, Drbna, Flying Revue a FTV Prima. Partnery ocenění Český Goodwill 2021 jsou společnosti X Production Digital, LORIKA CZ, Etnetera Group a HELUZ.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.