Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekStředa, 21. července 2021, 18:00
Oblíbený magazín Jihočeské víkendy, který diváci znají z YouTube, sociálních sítí nebo již také z pravidelného vysílání Televize jižní Čechy, bude mít sourozence v podobě nových pořadů. Společnost Kurýr Media, která všechny projekty zastřešuje, rozšířila výrobu a pracuje na pořadu TV Sklad. Jedná se o klasický rozhovorový formát se zajímavými hosty a zejména s ekonomickými tématy.
Společnost se také připravuje na vlastní auto-moto televizní magazín. „Kurýr Media chce spolupracovat s lidmi z branže i mimo ni, dává příležitost například těm, kteří hledají možnost vlastního rozvoje a potřebují určité zázemí pro svou tvorbu,“ vysvětluje hlavní zakladatel projektu, jihočeský podnikatel Dalibor Uhlíř.
Mediální agentura, zaměřená zatím zejména na video produkci, to je nová jihočeská společnost Kurýr Media. Za vznikem projektu stojí jihočeský podnikatel Dalibor Uhlíř. „Po již delší době, kdy jsme si zkusili vydávat noviny, připravovat kampaně, natáčet videa a stříhat televizní magazín, jsme se rozhodli, že tyto aktivity zpřehledníme jednou zastřešující značkou,“ vysvětluje Uhlíř.
Kurýr Media si neklade za cíl být klasickou mediální společností či vydavatelem, ale nabízí propojení a spolupráci dalším jihočeským projektům. „Nebojíme se spojit s dalšími mediálními značkami a namísto okopávání kotníků a konkurenčního boje, který mnohdy přeroste běžnou zdravou mez, hledáme možnosti symbiózy a výhody pro všechny strany. Teprve uvidíme, jestli to někam povede,“ shrnuje vizionářsky Dalibor Uhlíř.
Bez toho, že by projekt čerpal jakékoliv veřejné prostředky, se hned od začátku vydal směrem veřejné služby. „Ano, takové jsou naše Jihočeské víkendy, které vznikly na podporu jihočeského cestovního ruchu v loňském roce,“ doplňuje hlavní zakladatel společnosti Kurýr Media. Magazín Jihočeské víkendy má již šedesát dílů a propaguje notoricky známá, ale také téměř absolutně neznámá místa na jihu Čech.
Projekt už podporují některé místní firmy a vydavatelé usilují o zapojení některých prvků veřejné sféry. Dosah je na místní podmínky nadstandardní, návštěvnost na webu a na sociálních sítích dosahuje přes půl milionu uživatelů. „Významná je pro nás skvělá spolupráce s Televizí jižní Čechy, která pravidelně vysílá Jihočeské víkendy ve svých týdenních blocích. Společně připravujeme další projekty,“ doplňuje Dalibor Uhlíř.
Jedním z nich je magazín TV Sklad, který je opravdu, jak název napovídá, natáčen v prostředí skladu. Tvůrci si tak hrají s kulisou, která je při každé sérii natáčení jiná podle toho, jaké zboží se zrovna ve skladu připravuje. „Na nic si nehrajeme, prostě ve skladu mé firmy v Českých Budějovicích postavíme improvizované studio a natočíme rozhovor. To, co by na první pohled mohlo vypadat amatérsky, má ale jasná pravidla nejen technicky správně natočeného materiálu, ale rozhovory musí mít hlavu a patu pro diváka. Chceme nabídnout vlastně určitou formu poradny či infoservisu pro naše diváky v oblasti ekonomické, právní či celospolečenské. Proto, aby se lépe orientovali,“ vysvětluje záměr Uhlíř, který pořad osobně moderuje.
Hosty jsou podnikatelé, živnostníci, ale také autority z oblasti ekonomiky či práva. Produkce televizních pořadů ale Jihočeskými víkendy a pořadem TV Sklad nekončí. Kurýr Media chystá vlastní auto-moto magazín, který bude, jak tvůrci naznačují, „trochu jiný“, než na co jsou diváci současných televizí zvyklí. „Tím, že se profesně pohybuji v této oblasti, mám možnosti propojení mediálního projektu se „svým“ prostředím poměrně jednoduše a věřím, že si i tento formát najde své příznivce,“ upřesňuje záměr Dalibor Uhlíř, který provozuje tři jihočeské pobočky mezinárodní společnosti InterCars.
Kromě video a televizních projektů Kurýr Media věří v informační význam sdělovacích prostředků, a tak se tým rozhodl, že rozvine svůj záběr i na webu. Vydává nyní server Kurýr.in, který se vyvinul z projektu Jihočeský kurýr. Je jen otázkou času, kdy by se měl Kurýr dostat také do tištěné formy. „Už jsme si zkusili novinovou vydavatelskou činnost a věříme, že tento typ médií má stále své čtenáře,“ říká Dalibor Uhlíř a vzkazuje, že dveře zájemců o spolupráci z mediální branže i mimo ni jsou v Kurýr Media otevřené: „Každý, kdo přijde se zajímavým nápadem, umí psát, mluvit, má zájem o svět kolem sebe a dokáže pracovat v našem týmu nebo hledá novou práci a nové obzory, je vítán a může nás kdykoliv kontaktovat.“
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.