Počasí dnes1 °C, zítra3 °C
Pátek 22. listopadu 2024  |  Svátek má Cecílie
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Šest známých tvůrců na sociálních sítích oslovilo přes 3 miliony uživatelů

PR článek

Marketingová kampaň, která lákala turisty k návštěvě regionu, skončila úspěchem. Projekt s názvem “6x5 z jižních Čech na druhou” realizovala Jihočeská centrála cestovního ruchu v druhé polovině léta. Na sociálních sítích oslovil téměř 3,5 milionu uživatelů. V hodnocení padala slova jako láska, neskutečné množství zážitků, vše na jednom místě nebo prostě wow.

Projekt se zakládal na osvědčeném konceptu marketingové kampaně z roku 2020. Šest vybraných tvůrců obsahu na sociálních sítích postupně zavítalo do jižních Čech, aby vždy po dobu pěti dnů objevovali známá i méně známá místa v devíti turistických oblastech a o svých zážitcích informovali sledující na svých online kanálech. Cílem byla podpora návštěvnosti v období po skončení hlavní turistické sezóny. Na webu jiznicechy.cz proto vznikla speciální záložka, kde je možné i zpětně dohledat inspiraci v podobě itineráře výletů.

Doporučení na to, kam po jižních Čechách vyrazit, připravovala pestrá skupina tvůrců s různým zaměřením. „Vybírali jsme nejen podle jejich dosahu v online prostředí, ale také podle cílové skupiny a stylu, jakým tvůrci vypráví svůj příběh. Podařilo se nám zacílit na rodiny s dětmi v různém věku, bezdětné páry, solo dobrodruhy a pokryli jsme i možnost, kdy cestují dvě různé generace společně. Pro všechny se nám podařilo sesbírat zajímavé tipy na výlety autenticky odprezentované právě samotnými tvůrci,” popisuje ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu, Petr Soukup.

Do jižních Čech zavítala česká herečka a zpěvačka Michaela Tomešová (např. seriál ZOO, nebo Ordinace v růžové zahradě) s kamarádkou a dětmi, fotografka Teru Menclová se svou babičkou a psem, dobrodruh a cestovatel Tomáš Vaňourek, propagátorka zdravého životního stylu a máma Peťa Elblová s rodinou. Mladá akční rodinka 2ontheway - Lucie Horová a Tomáš Snášel s dětmi, která popsala jejich pobyt tak, že jižní Čechy jsou láska, se znovu vrátí začátkem prosince vyzkoušet adventní program pro celou rodinu. Na své publikum cílila také Denisa Vyšňovská, kterou časopis Forbes zařadil na seznam TOP influencerů Slovenska za rok 2022 a 2023.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Štítky jccr, jihočeský kraj, sociální sítě, internet, cestování

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Šest známých tvůrců na sociálních sítích oslovilo přes 3 miliony uživatelů  |  Společnost  |  Zprávy  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.