Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPátek, 20. září 2024, 17:30
Ve středu 18. září proběhl další ročník tradičního Kabelkového veletrhu, který přilákal stovky návštěvníků do pasáže IGY Centra. Návštěvníci měli možnost zakoupit kabelky různých stylů a značek z druhé ruky a tím přispět na podporu nadaných dětí z Jihočeského kraje.
Výtěžek 131 337 korun z prodeje kabelek překonal loňský ročník o dvacet tisíc a zvýšil celkovou sumu všech Kabelkových veletrhů v IGY již na více než 1,7 milionu korun. Kabelky se začaly sbírat po celých jižních Čechách od 1. června. „Přesný počet kabelek nemáme spočítaný, ale určitě se jedná o tisíce. Jen svoz a třídění zabraly pět dní. Chtěla bych moc poděkovat všem sběrným místům, dárcům, partnerům a samozřejmě kupujícím. Bez jejich podpory by se tak vysoké částky nepodařilo dosáhnout,“ uvedla marketingová manažerka IGY Centra Šárka Gramanová. Zároveň zmínila, že důležitá byla například i podpora Střední školy obchodní Husova 9, jejíž studenti se aktivně zapojili do organizace akce.
Celý výtěžek bude předán Nadačnímu fondu Jihočeské naděje, který finance použije na podporu sportovních klubů, dětských domovů a rodin s talentovanými dětmi, které potřebují finanční pomoc na pokrytí nákladů spojených s cestami na stáže, soutěže a závody. Akce byla tradičně pořádána za podpory Jihočeského kraje, Deníku, Českého rozhlasu České Budějovice a Jihočeské televize.
„Mrzí nás, že se letos kvůli záplavové situaci nemohl osobně zúčastnit hejtman Jihočeského kraje a zakladatel Nadačního fondu Jihočeské naděje Martin Kuba, který v minulých ročnících veletrh tradičně zahajoval,“ dodala tajemnice fondu Pavla Vandasová. Výběr dětí, které budou z fondu podpořeny, proběhne během následujícího měsíce.
IGY Centrum i nadále plánuje pořádat charitativní akce. Jednou z nejvýznamnějších z nich bude tradiční Strom splněných přání, který odstartuje 1. října. Tato akce má za cíl splnit vánoční přání všech dětí ze všech dětských domovů v Jihočeském kraji.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.