Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPátek, 15. listopadu 2024, 19:30
Na prvním místě bezpečí v domech i v jejich okolí, na druhém nejnižší možné náklady na energie. Dvě největší priority, kterým by se společnost Heimstaden podle svých nájemců měla věnovat. Vyplývá to z výsledků každoročního plošného průzkumu spokojenosti klientů. Jde o nejrozsáhlejší dotazníkový projekt tohoto typu v oblasti bydlení v Česku. Díky zpětné vazbě dostává Heimstaden celou řadu impulzů pro další zlepšování a zefektivnění služeb, produktů i komunikace s klienty.
Dotazník obdrželi klienti, kteří bydlí u společnosti Heimstaden déle než tři měsíce. Na sadu 80 otázek rozdělených do několika okruhů odpovědělo přes šest tisíc lidí. „Výsledky nás potěšily a spokojenost našich klientů se nám daří dlouhodobě zvyšovat. Rozhodně to ale neznamená, že bychom se nechtěli v mnoha oblastech dále zlepšovat. Díky našemu každoročnímu průzkumu máme cennou podrobnou zpětnou vazbu v mnoha konkrétních oblastech, podloženou velkým množstvím dat, i srovnání s dalšími zeměmi, ve kterých naše společnost působí,“ uvedl generální ředitel české pobočky Heimstaden Jan Rafaj.
„Ohlasy klientů nám jen potvrzují, že masivní zateplování, ve kterém budeme pokračovat i příští rok, dává smysl nejen ekologický, ale především ekonomický. Souběžně budeme i nadále v bytových domech instalovat kamery s kvalitní technologií. Rovněž plánujeme pokračovat v instalaci vyšších řad bezpečnostních zámků u vchodových dveří,“ vysvětluje Jan Rafaj.
Pro další zrychlení komunikace s klienty bude Heimstaden rozšiřovat sadu komunikačních kanálů o další, efektivnější nástroje. „Připravujeme zavedení kontaktního formuláře, který nahradí e-mail, což nám umožní tyto požadavky lépe třídit a rychleji odbavovat. Souběžně chceme i nadále zákazníky motivovat k využívání aplikace Můj domov. Ta umožňuje klientům z pohodlí domova jednoduše hlásit požadavky, dozvídat se o novinkách a navíc v ní mají veškerou dokumentaci po ruce,“ uzavírá Jan Rafaj.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.