Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPondělí, 7. července 2025, 09:30
Jihočeští ředitelé společnosti Partners Kristina Žůrková, Petra Příchovská a bratři Martin a Jan Frantíkové v červnu uspořádali exkluzivní projekci snímku o finanční gramotnosti Zlatý plán. A spojili příjemné s užitečným, když pro Nedoklubko podporující rodiny předčasně narozených dětí na akci vybrali 50 tisíc korun.
V Českých Budějovicích se Partners rozhodli podpořit dobrou věc.„Dlouhodobě souhlasím s tím, že je potřeba společnosti něco vracet,“ popisuje senior ředitel českobudějovické pobočky Partners Martin Frantík, proč se s kolegy rozhodli spojit projekci s charitou, „Nedoklubko jsem si vybrali právě kvůli ambasadorce Lucii Oulíkové, která je zárukou, že se peníze použijí správným směrem. Dokonce jsme se domluvili, že jednou nás některý z malých bojovníků přijde pozdravit na naši konferenci.“
Film režiséra a scenáristy Marka Záruby Zlatý plán, který vtrhnul na plátna tuzemských kin letos na jaře, se už zařadil mezi špičku nejnavštěvovanějších tuzemských dokumentů. To, že o osobních financích otevřeně mluví youtuber, moderátorka i zcela obyčejná česká rodina s malým dítětem, dělá z finanční gramotnosti téma, s nímž se ztotožní každý divák. „Diváci byli opravdu nadšení. Říkali, že musí přidat hlavně v investicích,“ popisuje Martin Frantík s tím, že rodiče vzali do kina i dospívající děti: „Je hezké vidět, že téma finanční gramotnosti dospělí nepodceňují.“
O tom, že na jihu Čech se k práci přistupuje opravdu jinak, svědčí fakt, že se tu finanční poradci aktivně věnují projektu Partners finanční gramotnost na základních a středních školách, s Jihočeskou univerzitou a VŠTE spolupracují na předmětu propojujícím teorii s podnikatelskou praxí. A lidský přístup dokazuje i postoj ke kolegům: „Máme opravdu skvělé prostředí. Takové, kde to pro lidi není „jen“ práce, ale kde rostou budoucí lídři,“ uzavírá Martin Frantík.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám