Letošní šestý ročník veletrhu Jihočeský kompas byl ojedinělý hlavně termínem konání. Z podzimu byl přesunut na jaro, čímž pořadatelé dali veřejnosti možnost vytipovat si zajímavá místa ještě před začátkem turistické sezony.
V DK Metropol se prezentovala různá města, instituce, turistické destinace, muzea či galerie. Alšova jihočeská galerie v Hluboké nad Vltavou zvala na jedinečnou výstavu Andyho Warhola, Agentura Kultur-Kontakt rozdávala letáčky s termíny jarních Vycházek za historií. Možné bylo ochutnat či zakoupit tradiční výrobky dané lokality.
Stejně jako minulý rok, tak i letos nechyběla zábava pro děti v podobě ježdění na laně přes společenský sál a foukání skleněných korálků. Děti se mohly podívat na výrobu loutek, malbu obrázků i předení na kolovrátku.
Po celý pátek i sobotu probíhal doprovodný program, který moderoval Miroslav Mareš. Na pódiu se střídali zástupci cestovních kanceláří či jiných firem, cestovatelé, spisovatelé i hudebníci. Průběžně se také losovalo o zajímavé ceny.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.