Jihočeský kompas představil nové turistické příležitosti

Letošní šestý ročník veletrhu Jihočeský kompas byl ojedinělý hlavně termínem konání. Z podzimu byl přesunut na jaro, čímž pořadatelé dali veřejnosti možnost vytipovat si zajímavá místa ještě před začátkem turistické sezony.

V DK Metropol se prezentovala různá města, instituce, turistické destinace, muzea či galerie. Alšova jihočeská galerie v Hluboké nad Vltavou zvala na jedinečnou výstavu Andyho Warhola, Agentura Kultur-Kontakt rozdávala letáčky s termíny jarních Vycházek za historií. Možné bylo ochutnat či zakoupit tradiční výrobky dané lokality.

Stejně jako minulý rok, tak i letos nechyběla zábava pro děti v podobě ježdění na laně přes společenský sál a foukání skleněných korálků. Děti se mohly podívat na výrobu loutek, malbu obrázků i předení na kolovrátku.

Po celý pátek i sobotu probíhal doprovodný program, který moderoval Miroslav Mareš. Na pódiu se střídali zástupci cestovních kanceláří či jiných firem, cestovatelé, spisovatelé i hudebníci. Průběžně se také losovalo o zajímavé ceny.

Veletrh Jihočeský kompas 2013

Čtvrtek, 11. dubna 2013, 10:30

Celý den probíhal doprovodný program
Umění se tvořilo přímo před zraky příchozích

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Jihočeský kompas, veletrh, DK Metropol, kompas, Andy Warhol, Alšova jihočeská galerie v Hluboké nad Vltavou, Dům kultury Metropol, Miroslav Mareš, Hluboká nad Vltavou

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.