Některým zákazníkům energetické společnosti E.ON dorazily v minulých dnech do e-mailové schránky výzvy s požadavkem na doplacení dlužné částky za odběr elektřiny s hrozbou, že pokud tak zákazník neučiní, může být dluh navýšen o úroky z prodlení.
„Tato výzva pochopitelně nepochází od nás. Upozorňujeme proto naše zákazníky, aby na ni vůbec nereagovali,“ apeluje tiskový mluvčí E.ON Vladimír Vácha s tím, že se společnost pravděpodobně obrátí na orgány činné v trestním řízení.
Doslovné znění jedné z výzev
„Vážený zákazníku do dnešního dne tj. 7. 11. 2013 jsme neobdrželi doplatek za elektřinu. Váš nedoplatek k dnešnímu dni činí 219 Kč. Prosíme o okamžité uhrazení, aby nedošlo k navýšení částky z prodlení. Váš E.ON.“
Pro bankovní převod nabízejí podvodníci čtyři účty pod stejným číslem, jen s jiným kódem bankovního domu. Jako variabilní symbol pro platbu uvádějí číslo 736608717. Adresa, ze které jsou maily rozesílány, je eon.pohledavky@gmail.com.
„Upomínky z oddělení z managementu pohledávek odcházejí výhradně korespondenční cestou pro zákazníky z řad domácností a podnikatelů. Jen u velkoodběrů dochází k upomínání formou emailu,“ zdůraznil vedoucí zákaznické linky společnosti E.ON Tomáš Rokos.
Tisková zpráva
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Možná by stačilo, kdyby Vácha oznámil, že e.on posílá své maily ze SVÉHO mailu @eon.cz a ne z nějakého veřejného gmail.com jako Pepek Vyskoč natěrač a břichomluvec. Většina větších firem má svůj firemní mail a neposílá nic z nějakého servru pro veřejnost.