Počasí dnes25 °C, zítra25 °C
Pondělí 29. dubna 2024  |  Svátek má Robert
Bez reklam

Soutěž reklamní kreativity ovládla kampaň Budvaru

Významného úspěchu v tradiční reklamní soutěži Louskáček 2013 dosáhla agentura Kaspen/Jung von Matt, která přebrala zlatý Louskáček za nejkreativnější českou reklamu. Jednalo se o spot a kampaň ´Ne z nás dělá to, čím jsme´ pro Budějovický Budvar.

Ve spotu se odráží životní příběh herce Jan Třísky, který emigroval do USA a dokázal tak „říci ne“ tyranovi, stejně tak jako Budvar říká „NE“ kompromisům a už 117 let si stojí za svými výrobními postupy.

„Celá kampaň je o tom, že v lidském životě nastanou chvíle, kdy je potřeba kompromisy odmítnout, inspiruje lidi k tomu, aby uměli říci ne, což v podstatě znamená, že si stojí za svým, tak jako značka Budweiser Budvar,“ uvedl account director agentury Kaspen/Jung von Matt Luboš Jahoda.

Na otázku, čím se zástupci agentury nechali inspirovat, přišla zcela jednoznačná odpověď. „Hlavní inspirací byla samotná značka - Budvar. Když se na ten spot a kampaň podíváte, zjistíte, že to, co se ve spotu říká, je propojeno s příběhem Budvaru,“ pokračoval Luboš Jahoda.

Zlatý Louskáček je pro reklamní agentury tím nejprestižnějším oceněním na českém trhu, přesto Luboš Jahoda hodnotil úspěch agentury velmi střízlivě.

„Ocenění je pro nás taková třešnička na dortu, která říká, že lidé z oboru si myslí, že svoji práci děláme dobře. Nicméně pro nás je, byl a vždycky bude nejdůležitější klient. A co je na téhle kampani opravdu fajn, je fakt, že víme, že samotná kampaň klientovi pomohla, a to jak v prodeji, tak i v obchodní síle, která se pro ni vyloženě nadchla.“

Svůj pohled na prestižní ocenění za reklamu pro značku Budvar sdělil Budějcké Drbně i Aleš Eder, brand manažer českobudějovického pivovaru.

„Rozhodně nás to těší. Ocenění je zásluhou velkého týmu lidí, kteří na kampani pracovali. Každá komunikace má dlouhodobý kontext. A naše strategie je postavena na hodnotách, které Budvar uznává už 117 let. Tyto hodnoty se dají vyjádřit sloganem ´Ne z nás dělá to, čím jsme´. To znamená, že Budvar si stojí za svými hodnotami a nikdy neuhýbá z cesty.“

Jaké další projekty agentura Kaspen/Jung von Matt v nejbližší době chystá, se Budějcká Drbna nedozvěděla. „To víte, že něco připravujeme, ale říct vám to nemůžu. Budeme se ale snažit jet v podobném duchu a nadále našim klientům pomáhat,“ reagoval Luboš Jahoda.

Společnost Kaspen/Jung von Matt, která je reklamní agenturou Budějovického Budvaru již deset let, se na spolupráci s emigrantem a legendárním hercem Janem Třískou domluvila poměrně snadno.

„Panu Třískovi jsme do USA poslali e-mail, jestli by na reklamě s námi nechtěl spolupracovat, a protože ten spot reflektuje jeho životní příběh, tak se vlastně ani dlouho nerozmýšlel a řekl, že do toho půjde. Je to vlastně první a jediná reklama, kterou kdy Jan Tříska natočil,“ pověděl Budějcké Drbně account director Kaspenu.

Luboš Jahoda ještě pak na závěr vyzdvihl spolupráci s budějckým pivovarem. „V kampani nám klient samozřejmě hrozně moc pomohl. Pracovat pro vás, Budějčáky, nás opravdu těší.“

Štítky Budějovický Budvar, Ne z nás dělá to, čím jsme, reklamní kampaň, reklama, Kaspen/Jung von Matt a.s., Jan Tříska, USA, Drbna.cz, soutěž

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Soutěž reklamní kreativity ovládla kampaň Budvaru  |  Společnost  |  Zprávy  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.