Vyhledávání

Nalezené články: "výhybna"

DRBNA HISTORIČKA: Kdy a proč zmizely z Českých Budějovic Tramvaje

V dalším dílu Drbny historičky se Jan Schinko podíval na dobu, kdy České Budějovice křižovaly tramvaje na jednokolejných tratích s výhybnami. Proč se město rozhodlo tramvaje zrušit? A co se stalo s památnými místy, kde tramvaje čekaly na...

DRBNA HISTORIČKA: Nevýhodou budějcké tramvajové sítě byla jednokolejka

V dnešním dílu Drbny historičky se Jan Schinko rozepsal o Mariánském náměstí a tramvajích v Budějcích. Víte, jak se dříve Mariánské náměstí jmenovalo? Jak dlouho přes něj jezdily tramvaje nebo proč právě budějcké tramvaje nakonec odjely do Mostu?

DRBNA HISTORIČKA: Dům na rohu Krajinské a Piaristické koupil Albert Čížek. Dole sídlila Mototechna

Jan Schinko věnoval dnešní díl Drbny historičky severozápadnímu koutu budějckého náměstí. Tady najdeme dům, který v roce 1927 koupi Albert Čížek. Víte, co všechno v něm bylo? A proč byla kritizována nová fasáda domu?

Silnice, která vede na Živec, dostane nové výhybny

Více než půl roku potrvá uzavírka silnice, která vede z Písku k oblíbené chatě Živec v Píseckých horách. Důvodem je vybudování takzvaných výhyben, díky kterým se na některých místech komunikace rozšíří. Část obyvatel z této novinky radost nemá.

DRBNA HISTORIČKA: Schmerlingova třída po roce 1909

Dnešní díl Drbny historičky věnoval Jan Schinko Žižkově třídě a tramvajím, které tudy jezdily. Víte, jak často jezdily tramvaje? A jakou měly maximální povolenou rychlost? Navíc se v dnešním díle dozvíte i o domech, které v Žižkově třídě stály.

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "výhybna"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "výhybna"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.