Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekStředa, 7. října 2020, 16:02
Pryč s pověrami a předsudky ohledně práce v call centrech! Už dávno neplatí, že by museli operátoři prodávat deky z ovčí vlny nebo sady hrnců. V call centrech společnosti Conectart se posunuli dál – vybírají si, pro jaké značky budou jejich operátoři volat. Společnost je největším provozovatelem call center v Česku a mezi jejich klienty patří špičky ve svých oborech jako třeba Samsung, MND, Vodafone nebo Česká Spořitelna. Prioritou je etické jednání a spokojení zaměstnanci.
Do společnosti Conectart teď hledají parťáky, kteří rozšíří jejich tým a budou společně vytvářet firemní hodnoty. „Naše práce není nudná a stereotypní, jak si každý myslí, naopak, pokud máš rád nové technologie a máš chuť se neustále posouvat vpřed, určitě patříš k nám. Najdeš tu i parádní partu lidí. Díky této práci si procvičíš empatii, pohotovost nebo komunikační schopnosti," popisuje Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.
Nemusíš se bát, k práci v Conectartu nepotřebuješ deset akademických titulů a milion zkušeností. Vybírají si lidi s potenciálem, kteří se mají chuť učit. Dají ti maximální podporu na školení a ani v ostrém provozu tě nenechají na holičkách. „Za dobře odvedenou práci velice rádi a dobře zaplatíme. Bez ohledu na tvé zkušenosti," dodává Studnička.
Nenech se zdeptat řečmi jako „V call centru tě sedřou z kůže“... Na operátorech jim záleží. Pečují o každého zaměstnance, nabízí mu spoustu výhodných benefitů od Home Office, stravenek, Multisport karty, slevy u partnerů a mnoho dalších. Od března z domu pracovalo kvůli omezením spojeným s koronavirovou krizí až 80 procent zaměstnanců – řadě z nich to tak vyhovuje. „My jejich volbu respektujeme a maximálně podporujeme," doplňuje generální ředitel.
Vyplň formulář, díky kterému se tě potom ze společnosti ozvou. A jestli víš o někom, koho by tahle práce zaujala, pošli mu odkaz.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.