V úterý jsme slíbili, že objasníme situaci nově vznikajícího dopravního řešení v souvislosti s výstavbou nového kancelářsko-bytového komplexu Dlouhá Louka. Abychom svůj slib mohli splnit, obrátili jsme se na osobu nejpovolanější, kterou je pan Ing. Stráský, jehož Atelier SIS dopravní řešení projektoval.
Vedlo nás k tomu velké množství dotazů a dohadů našich čtenářů. Tato skutečnost pana Ing.Stráského docela zaskočila a to zejména z toho důvodu, že dopravní řešení v dané lokalitě je záležitost stará již cca 5 let. Projekt samotný měl od samého počátku dle slov pana následující zadání.
"Dopravní připojení řeší v současnosti nevyhovující připojení sportovní haly, parkoviště i benzinové pumpy, kde dochází zejména po sportovních utkání k řadě dopravních nehod. Navržené řešení umožňuje obsloužení všech těchto objektů, a to i s výjezdem na hlavní silnici ve směru Mánesova, Český Krumlov (který zde dnes možný není). Řešení počítá i s možností budoucího připojení parkovacího domu, o kterém uvažuje územně plánovací dokumentace. V neposlední řadě dojde k nápravě dopravního připojení areálu bývalé sodovkárny, které je v současnosti v rozporu prakticky se všemi platnými normami", řekl Ing.Stráský.
Že dopravní situace nové řešení potřebovala jako sůl, nám dosvědčí každý, kdo např. po volejbalovém utkání Jihostroje vyjížděl od haly. Doleva nemyslitelné a když tak za cenu velkého riskování.
Pro Budějckou Drbnu Ing. Stráský, Atelier SIS
Čtěte také: Místo bývalé sodovkárny Na Dlouhé louce vyroste bytový dům
Foto: Ing. Stráský, Atelier SIS
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
takže v ČB nám mizí okruh ... rozsekaný na kousky křižovatkama ... bude tedy nová křižovatka funkční jen v případech sportovních utkání, nebo to bude zas další špunt ? ještě více zasekaná křižovatka u Koh-i-nooru velice ulehčí průjezd sanitkám