Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 20. dubna 2021, 18:31
Chutě? Nová kampaň IGY Centra je o gastro tipech z největšího nákupního centra v jižních Čechách. A kdo jiný by měl být tváří této kampaně než budějcká influencerka Budějčanda.
V IGY Centru se střetává mnoho kuchyní z celého světa pod jednou střechou. V rámci stávajících opatření mohou restaurace a kavárny fungovat pouze jako výdejová okénka, o to více se ale snaží zákazníkům přinášet zajímavé chuťové novinky. I tradiční značky rychlého občerstvení překvapují. V McDonaldu si milovníci bezmasé kuchyně mohou nově dát celou řadu produktů Veggie, v KFC si zase vyberete z asijských chutí. Pro jídlo si můžete dojít osobně nebo objednat přes rozvozové služby Dámejídlo a Sváča z kola. Svou osobní inspiraci a zajímavosti o gastronomii v IGY předává Budějčanda na instagramovém profilu centra.
Sobota, 22. února 2020, 14:22
V lokálním budějckém „instagramovém“ rybníčku patří mezi větší ryby. Dá se říct, že její profil většina lidí v Budějcích zná. Nikdo ale neví, kdo za ním stojí. Svůj obličej na něm totiž neukazuje. A rozhodně nejde o náhodu. „Profil nemá být o mně,...
Kampaň IGY Centra je pravidelně spjata s regionální osobností. V minulosti např. s interiérovou designérkou Zuzanou Novotnou, kondičním trenérem hokejového nároďáku Dominikem Kodrasem nebo organizátorkou největší charitativní akce na jihu Čech Barborou Povišerovou. Nová kampaň s Budějčandou byla již tradičně vytvořena fotografkou Karolínou Ryvolovou v prostředí střechy Heaven Gym s výhledem na českobudějovické náměstí. Šaty jsou z dílny návrhářky Terezy Sabáčkové, která byla tváří centra v říjnu minulého roku.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.