Budějovický Budvar končí s podporou hokejové extraligy!

Budějovický Budvar, n.p. ukončuje reklamní aktivity spojené s propagací značky Budweiser Budvar v rámci české hokejové extraligy.

Z důvodu závažného porušení smlouvy ze strany společnosti BPA sport marketing a.s. se pivovar rozhodl odstoupit od Smlouvy o reklamě. Podporu budějckého HC Mountfield tento krok naštěstí neovlivní.

Značka Budweiser Budvar podporovala českou hokejovou extraligu dlouhodobě - od roku 2003, tedy devět sezon. Poslední vývoj na stadionu v Brně však zásadním způsobem zasáhl do práv Budějovického Budvaru, která byla smlouvou o reklamě garantována.

„Závažným porušením smlouvy a tedy i důvodem pro odstoupení od smlouvy je skutečnost, že BPA nám v této sezóně nezajistila exkluzivní prodej našeho piva na hokejovém stadionu v Brně. Do projektu spojení značky Budweiser Budvar s hokejovou extraligou jsme přitom vstoupili především proto, abychom mohli budovat přímý vztah fanoušků k naší značce. Podávání našeho piva během hokejových utkání je pro nás klíčové a žádná jiná reklamní aktivita pro nás nemá srovnatelnou hodnotu,“ říká Petr Samec, PR manažer Budějovického Budvaru.

Ukončení smlouvy s BPA se nijak nedotkne dlouholeté podpory hokeje v Českých Budějovicích ze strany pivovaru. Budějovický Budvar bude i v této sezóně hlavním partnerem klubu HC Mountfield a pokračovat bude i spolupráce s Městem České Budějovice. Českobudějovický hokejový stadion tak i nadále ponese název Budvar Aréna.

Tisková zpráva

ČTĚTE TAKÉ: Kometa má nového sponzora, fanoušci budou pít Starobrno

Jak to vidí druhá strana?

Vedení Komety Brna si žádné problémy nepřipouští. „Nechceme to komentovat. Smlouvy s BPA máme v pořádku,“ řekl majitel klubu Libor Zábranský ČTK.

Od nové sezony ale v Kajot areně, domovském stadionu Komety, čepují Starobrno. Místní pivovar se totiž stal generálním partnerem hokejového klubu, Zábranský po oznámení spolupráce uvedl, že klub získal výjimku a Budvar v areně nemusí čepovat.

To potvrdila i předsedkyně představenstva BPA Jana Obermajerová. Smlouva jednotlivých klubů s marketingovým partnerem jim to totiž dovoluje. „Je to složitý problém. Kluby mohou výjimky využívat a některé tak i učinily,“ řekla Obermajerová ČTK.

Výjimku momentálně oficiálně mají Plzeň, Vítkovice a také České Budějovice, které ji ale jako jediné nevyužívají. Na základě takzvaného náhradního plnění není jihočeský pivovar zastoupen i v pražské O2 areně, kde hraje Slavie a momentálně několik zápasů i Kladno.

Budvar byl podle Obermajerové o situaci v Brně informován, ale nakonec se rozhodl smlouvu s BPA vypovědět. I on na to měl právo, protože jeho dohoda s marketingovou společností to dovolovala. Obě strany budou o celé situaci jednat v úterý.

„Je to pro nás velice nepříjemné. S Budvarem jsme spolupracovali dlouhodobě a začali jsme jednat i o nové smlouvě,“ uvedla Obermajerová. Stávající kontrakt by vypršel na konci této sezony.

Zdroj: ČTK

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Budějovický Budvar, BPA, sponzorství, partnerství, ukončení spolupráce, Extraliga ledního hokeje, HC Kometa Brno, pivovar, hokej, Madeta Motor České Budějovice, Mountfield Hradec Králové, Bohemian Marketing & Promotion a.s., HC Vítkovice Ridera, HC Sl

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.