Jihočeskou televizi sleduje v okrese České Budějovice téměř 80 tisíc diváků týdně. Potvrdil to vůbec první oficiální průzkum, který pro televizi zpracovala agentura Mediaresearch.
„Výsledky jsou velmi překvapivé. Zjistili jsme, že 92 procent dotázaných lidí Jihočeskou televizi dobře zná. Sledovanost Jihočeské televize se v týdenním rozsahu pohybuje okolo 80 tisíc diváků, a to mluvím jenom o okresu České Budějovice. Vzhledem k tomu, že tento okres je pouze částí celkového pokrytí naší televize a jako Jihočeská televize vysíláme pouze několik měsíců, jsou tato čísla velmi dobrým výsledkem,“ hodnotí výsledky průzkumu technický manažer Štěpán Kuděj.
Jihočeská televize je jedinou regionální televizí, která vysílá z Kleti po celém kraji prostřednictvím pozemního vysílání. Diváci ji naladí na 22. kanále. Do 18. června mohli lidé sledovat regionální vysílání pouze v Českých Budějovicích a blízkém okolí.
Podle šéfredaktorky Petry Taudyové dostala televize díky rozšíření po celém kraji úplně nový rozměr. „Pro mě i pro všechny mé redaktory to byl skutečně obrovský zlom. Teď máme konečně možnost vyrazit s kamerou do všech koutů kraje a připravit našim divákům bohatší a mnohem zajímavější zpravodajství.“
Denně připravuje tým Jihočeské televize vysílání plné aktualit, zpráv, diskusních i zábavných pořadů. Půlhodina plná informací startuje na Jihočeské televizi každý den úderem osmnácté hodiny.
„Chceme se více přiblížit našemu divákovi - jihočeskému divákovi. Snažíme se reportáže dělat pro našeho diváka a o našem divákovi. Tímto bych chtěla zároveň i apelovat na diváky, aby posílali nebo psali své náměty, protože každý impuls z jejich strany je pro nás velkým přínosem,“ dodává Petra Taudyová.
S výsledky průzkumu je nadmíru spokojená i ředitelka Jihočeské televize Zuzana Pecková. „Televize vysílá teprve od poloviny června letošního roku. Je to takové zúročení půlroční práce, velice tvrdé práce. Jsem moc ráda, že Jihočechy zajímá, co se v regionu děje a věřím, že nám zachovají svou přízeň.“
Tisková zpráva
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.