Jihočeskou televizi sleduje v jižních Čechách přes 216 tisíc diváků týdně a vysoká je i denní sledovanost, a to více než 47 tisíc diváků denně. Oficiální průzkum sledovanosti opět zpracovala renomovaná agentura MediaResearch.
„Velice nás těší zájem Jihočechů o naše regionální vysílání. Od spuštění Jihočeské televize počátkem loňského léta jde vše nad očekávání a trend sledovanosti stále prudce roste. Jihočeská televize se po poměrně krátkém období svého působení zařadila mezi nejsilnější média v jižních Čechách, za což všem našim divákům moc děkujeme!“ komentuje aktuální průzkum výkonná ředitelka JTV Zuzana Pecková.
Zvýšení sledovanosti Jihočeské televize jistě pomohlo i to, že se jejímu vedení letos podařilo domluvit s předními poskytovateli kabelového připojení - společnostmi UPC a ELSAT na zařazení programu JTV do jejich nabídky v jižních Čechách. Samozřejmě i nadále vysílá z Kletě po celém kraji prostřednictvím pozemního vysílání.
„Naše redakce pociťuje vyšší zájem diváků hlavně ve velkém množství reakcí na jednotlivé reportáže. Vážíme si toho, že nám sami od sebe telefonují s novými náměty, píší emaily, chodí za námi přímo do televize s návrhy na pořady, nabízejí témata ze svého okolí... Velmi často se na nás obracejí i s žádostí o pomoc v různých problémech a my, pokud je to v našich silách, samozřejmě rádi vyhovíme. Tak vysoké číslo sledovanosti je pro celou redakci obrovskou odměnou,“ uvádí šéfredaktorka Jihočeské televize Petra Taudyová.
„Očekáváme, že sledovanost JTV bude i nadále stoupat. Lidé si stále více žádají zprávy, pořady a aktuální informace ze svého regionu, které jim celostátní televize v takovém rozsahu nenabízí,“ dodala Zuzana Pecková.
Z průzkumu dále vyplynulo, že s hlavními pořady JTV jsou diváci spokojeni a líbí se jim nová grafika vysílání. Nepřekvapil ani výsledek dotazování znalosti jiných regionálních televizí v Jihočeském kraji, podle něhož méně než 6% obyvatel zná jinou regionální televizi než JTV. Co se týče struktury diváků JTV, ta plně odpovídá struktuře populace Jihočeského kraje.
Výzkum agentury MediaResearch v Jihočeském kraji byl realizován prostřednictvím telefonického sběru dat, metodou CATI, v období od 2. do 29. dubna 2013.
Tisková zpráva
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.