Počasí dnes18 °C, zítra23 °C
Sobota 27. dubna 2024  |  Svátek má Jaroslav
Bez reklam

Náraz do stromu nedaleko Strážkovic zmařil život řidiče mazdy

Necelý týden po tragické srážce Škody Forman s Renaultem Scénic u Žáru hlásí policisté další smrtelnou dopravní nehodu, která se stala na Trhosvinensku. Ve čtvrtek kolem tři čtvrtě na sedm večer řidič (1974) vozu Mazda CX-7 narazil do stromu a bohužel ještě na místě zemřel.

K havárii došlo u Strážkovic na silnici vedoucí do Trhových Svinů. „Z dosavadního šetření vyplývá, že řidič pravděpodobně při předjíždění jiného vozidla po projetí pravotočivé zatáčky nezvládl řízení na zasněženém a zledovatělém povrchu komunikace, vyjel mimo silnici a narazil do stromu,“ uvedla mluvčí Policie ČR Štěpánka Uhlířová.

Zároveň dodala, přesné příčiny a okolnosti celé nehody jsou předmětem dalšího vyšetřování.

Ve zničeném voze zůstal zaklíněný zraněný řidič. „Hasiči okamžitě začali muže vyprošťovat, zdravotníci zahájili resuscitaci. Jejich snaha však byla marná. Řidič následky nehody nepřežil,“ řekla mluvčí HZS Jihočeského kraje Vendula Matějů.

ČTĚTE TAKÉ: Při nehodě u Žáru zahynul řidič formanu

Foto: Policie ČR a HZS Jihočeského kraje

Štítky nehoda, havárie, smrt, Strážkovice, Trhové Sviny, Českobudějovicko, Mazda, strom, Žár, Renault Scénic, Škoda Favorit, Policie České republiky, Jihočeský kraj

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Petr Junek

Amen, děkujeme za kázání...

Úterý, 4. února 2014, 13:39Odpovědět

Jana Neveselá

K tomu zda jsme já a Badax jedna a tatáž osoba se raději ani nebudu vyjadřovat. A já neřekla vůbec nic o tom, že mi pána, co se obtočil kolem stromu není líto. Samozřejmě pozůstalým přeju upřímnou soustrast a brzké vzpamatování se ze ztráty někoho blízkého. Jediné co, tak souhlasím s názorem kocoura, v tom, že strom pána opravdu nezabil a že pan řidič si za to mohl jedině sám. Mohl chvátat z jakéhokoliv důvodu, ale vždy musím chvátat tak, abych neohrozila život svůj, ani život nikoho jiného. To, že svou jízdu nepřizpůsobil stavu vozovky a skončilo to tragicky je smutné, ale může to být varováním pro všechny ostatní pány silnic......

Úterý, 4. února 2014, 13:06Odpovědět

Petr Junek

Hawky, buďte v klidu. Jana Neveselá a Badaxe Kocour budou pravděpodobně jedna a tatáž osoba. U tak závažné věci se jen málokdy sejdou dva bezcitní pitomci. Svádí k tomu i podobná vazba vět, kterou oba používají...A také fakt, že se BK záhadně odmlčel i po té, co tu dostal čočku.

Úterý, 4. února 2014, 10:25Odpovědět

Hawky

Paní Veselá - nikdy jsem si nemyslel, že přemýšlivý lidský jedinec může mít názor na tragickou smrt táty od rodiny jako Vy a Badaxe Kocour. Pakliže nejste jeho příbuzná, nebo blízká známá....nechápu. Víte mě nevadí, když má někdo například hrubky ve svém příspěvku, který má smysl a je lidský. BK a jeho neustálá proklamace inteligence a chladu na mě působí dojmem, že kromě opakovaného odsuzování řidiče neví kudy kam. Mj. slova bezmozek a dement, která BK používá podle Vás nejsou urážlivá? Nicméně mi nezbývá, než Váš příspěvek respektovat.

Úterý, 4. února 2014, 09:57Odpovědět

Jana Neveselá

Badaxe Kocour: jsem Vaše fanynka. Jako jeden z mála máte ucelené věty, co dávají smysl a argumenty, které nikoho neuráží, ale dáváte jimi jasně najevo, z jakého důvodu si stojíte za svým.... Jen tak dál :)

Úterý, 4. února 2014, 08:17Odpovědět

Jan Sokolik

Silnice směr ČB - Trhové Sviny je v dezolátním stavu x desitek let a když se konečně někdo z těch zlodějů oželel nějakej ten peníz do svý kapsy a nechal opravit úsek od Strážkovic dolů k mostu, pro změnu za půl roku nebyl nikdo schopnej na tu posranou novou silnici nakreslit čáry aby člověk v noci, za mlhy viděl jestli jede stokou nebo v protisměru... Tohle se mohlo stát každýmu jinýmu, jenom mě trochu štve že tam nezařvala nějaká svině která celý dni nedělá nedělá nic užitečnýho, sedí někde v křesle a vymějšlí jak by ty blbce který celý dni dřou jak barevný zase nějak šikovně okradla a pak to podle zákona samozřejmě je tak, že někdo nepřispůsobil rychlost jízdy stavu vozovky a bla bla bla... V tomhle státě jsou fakt hovada neskutečnýho formátu a ty největší sedí na vedoucích pozicích a pěkne to tu vedou do prdele a berou za to neskutečný peníze... Tyhle inteligenty bych vyhnal malovat ty čáry za 13 tis.!!!!! aby jim došlo že je třeba začít dělat něco pro lidi ne jenom pro sebe!!!!!!

Neděle, 2. února 2014, 18:08Odpovědět

Jan Votruba

Pro mě jste jen zákeřní (nebo hloupí) ubožáci, se kterými se nikdo nebaví a tak musí ubližovat silnými slovy pozůstalým a mlít hlouposti alespoň do diskusí, protože je to už asi jediné místo, kde anonym někdo poslouchá. Je mi z vás na zvracení pane Badaxe, většího blbce, co zřejmě nevlastní ani řidičák a je nejchytřejší na světě jsem ještě neviděl a potkal jsem již mnoho lidí myslím...

Neděle, 2. února 2014, 10:50Odpovědět

Jan Votruba

Petře, blbci nic nevysvětlíš. S bratrem mrtvého jsme chodili do jedné třídy, touto cestou jezdím prakticky denně, stejně jako Petr. Kromě toho, že to byl skvělý, hodný kluk, který makal jako kráva, každému z obce pomáhal, mají s manželkou jedno dítě a druhé na cestě, myslím si, že tyto komentáře jsou naprosto nevhodné a svědčí jen o idiocii. Po silnici jsem jel hodinu před tím, celá silnici byla naprosto suchá a jen na úseku za zatáčkou asi na 15 metrech sněhový jazyk a to pouze na polovině silnice, do kterého během předjíždění bohužel vjel. Vaše kecy nikomu nepomohou, člověk kterému to chcete vynadat je mrtvý a jediný kdo trpí jsou pozůstalí, manželka a děti. Těm chcete sdělit tyto informace?

Neděle, 2. února 2014, 10:38Odpovědět

Petr Junek

Jo no, omlouvám se, já jsem zapomněl, že jste v době nehody byl a viděl ji a že víte více než policie. Řeknu vám jednu věc. On se tenhle malér může stát i při normální jízdě. Vy tady odsuzujete člověka za to, že předjížděl a hned vidíte za tím piráta. Nevíte nic, tak byste se měl vzdát nějakých výroků.

Sobota, 1. února 2014, 20:18Odpovědět

Badaxe Kocour

Pane Junku, nevím z čeho soudíte, že jsem nikdy neudělal blbost (to o ženské zřejmě soudíte dle sebe), jako každý jsem jich zajisté udělal spoustu, a také jsem si byl vědom, že to byly mé blbosti a že za ně musím platit. To zřejmě vy, ani mnozí netušíte, jinak by tu nemohlo být psáno tolik nesmyslů jak za věc může strom. Nikoli, může za ni samozřejmě řidič, který jel zřetelně nad své možnosti (tedy udělal blbost). A potom co mne podobný vytlačil ze silnice (také předjížděl do zatáčky) rozhodně žádnou empatii k podobným lidem necítím. Zkuste si představit, že by tam někdo šel, jel nebo prostě jen očumoval. To že někdo nezvládne své auto, je jeho chyba. Pokud za ni zaplatí, byť cenu nejvyšší je to jistě smutné, ale je to mnohem lepší, než kdyby za jeho blbost zaplatili jiní. A opravdu o empatii, se klidně bavte s někým kdo se vcítí do toho kdo jezdí tak že ohrožuje sebe i jiné. Já se snažím takhle nejezdit a protože jezdím denně nemám důvod se vciťovat do těch kteří mne podobnou jízdou občas ohrožují. Vy se klidně vciťujte (buďte empatický), já takové lidi chápat nebudu a ani nechci. Svou hloupostí přivedou vlastní rodinu do problémů a zcela zbytečně. Mohu cítit s rodinou která přišla o svého člena, ale nikoli s tím kdo ohrožuje svou jízdou ostatní a jen proto že se zabil sám a nezabil jiného, nad ním nebudu plakat. Jestli se vám to nelíbí, je to vaše věc. Vy si klidně myslete co chcete, třeba že chvátal protože měl důvod a že "za to nemohl" nebo jinou podobnou omluvu, já svůj názor myslím uvedl jasně a nevidím důvod se tu dál bavit s těmi kteří si myslí že pokud někdo jede blbě, je třeba hledat omluvu, protože se svou blbostí zabil. Takže si vyprávějte mezi sebou.

Sobota, 1. února 2014, 19:52Odpovědět

Petr Junek

Badaxe Kocour - pane bezchybný anonyme. Je mi jasné, že jste nikdy neudělal nějakou pitomost (stejně jako ženskou), nicméně my, normální lidé, děláme chyby a když ta chyba stojí někoho život, tak to většinou chápeme jako velice smutnou záležitost. Je to dané tím, že máme vrozenou empatii, což Vám bohužel chybí. Stejně jako inteligence...

Sobota, 1. února 2014, 19:22Odpovědět

Badaxe Kocour

Milá slečno, teď se právě k čemukoli vyjadřujete vy. Já se pouze vyjádřil k tomu, že tu mnozí píší že "strom za to může", což je jednoznačný nesmysl. Může za to ten, kdo jede tak že vyletí ze silnice a do stromu narazí. A opravdu je lepší někdy mlčet, co kdybyste to zkusila, když nemáte co říci? To že se vám nelíbí co píšu, je mi srdečně jedno, a trapné kecy (vždy s tvrdým Y) tu máte vy, ono jde alespoň v mém příspěvku právě jen o to že to byla vina řidiče a nikoli stromu. To že vám se zdá že je to jinak je váš pocit, nic víc.

Sobota, 1. února 2014, 17:03Odpovědět

Veronika Petrová

nejsem paní ale slečna když už!!!! Nejde o to jestli to byla nebo nebyla jeho vina, jde o ty trapný keci co tu vedete... Jaký koli je tu příspěvek tak u něho máte komentář. Jste si jistý že je to tak jak vy píšete... Aloe vy vlastně určitě ano jste totiž pan dokonalý, už jen podle toho jak píšete... Někdy je lepší opravu mlčet než tu odsuzovat někoho kdo se už bránit nemůže...

Sobota, 1. února 2014, 15:46Odpovědět

Badaxe Kocour

Hawky, o výši vaší inteligence a množství šedé hmoty mozkové ve vaší lbi, by se zajisté dalo s úspěchem pochybovat. A pokud se ptáte zda bych si myslel o komkoli včetně svých dětí (otec řidičák neměl) že se zachovali jako hlupáci když v době kdy na silnici může být náledí předjíždí do zatáčky )což je obvykle blbost i za sucha), tak ano myslel bych si to i o svých přátelích a příbuzných. Na rozdíl od vás si totiž nemyslím, že to že je někdo kamarád nebo příbuzný ho staví jinam, než kohokoli jiného pokud jde o jízdu autem. Pokud se přitom můj kamarád nebo příbuzný SVOU blbostí zabije, určitě mne to zasáhne, ale to neznamená, že si budu myslet že "on měl důvod a nemohl za to, to ten strom", budu si říkat "je ho škoda, ale zabil se vlastní blbostí". Je mi fuk jestli vy si myslíte že když je to někdo známý že to takhle neplatí. To ostatně u někoho s intelektem vaší mohutnosti je zbytečné čekat. Bohužel pokud někdo jede jako blbec, pak je štěstím, že zabije jen sebe. V protisměru mohl někdo jet, po krajnici jít a mohlo to být, díky nezodpovědnosti dotyčného řidiče mazdy mnohem horší. To že jeho známí a rodina želí jeho smrti je samozřejmě normální, ale to nic nemění na tom, že si svou smrt způsobil svou mizernou jízdou on sám a nikdo jiný. A s tím Hawky nic nenaděláte, můžete proti tomu protestovat, můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak vše co s tím můžete dělat.

Sobota, 1. února 2014, 15:15Odpovědět

Badaxe Kocour

paní Petrová, pochybuji že bych seděl vedle někoho, kdo jede do zatáčky tak, že ho to vyhodí do protisměru a na strom, obvykle si dost vybírám ke komu si sednu do auta a podobné typy které do zatáčky předjíží rozhodně do výběru nezahrnuji.

Sobota, 1. února 2014, 15:05Odpovědět

Hawky

Badaxe Kocour - sám jseš bezmozek a to totální. Kdyby se to stalo třeba tvýmu příbuznýmu, napsal bys to samé? Třeba o rodičích? A představ si, že ty tvoje debiloviny čtou ti, kterým se tam zabil třeba táta. Nechápu.....a to že nepochopíš novinářský obrat je taky smutná záležitost.

Sobota, 1. února 2014, 13:16Odpovědět

Veronika Petrová

Tady je někdo velmi chytrej že??? Nechte si ty keci od cesty....to zřejmě nebyl nikdo s vaší rodiny ani známých, jaké máte právo toho pána soudit jak jel nebo nejel.. Koukám, potřebujete komentovat naprosto všecko a všecko je špatně ,že? Vy jste seděl vedle něho, nebo jste byl u toho..Nebyl a určitě tu silnici znáte, že...A JEDNO JE TAK LEDA KOLEČKO U TRAKAŘE!!!!!!

Sobota, 1. února 2014, 11:11Odpovědět

Badaxe Kocour

Pane Votrubo, to kdo si to čte, na věci nic nemění, nemění na ní ani to "proč" chvátal. Ono by vás to možná trklo, že je úplně jedno proč někdo chvátá a jede nesmyslně, pokud by podobný chvátající místo sebe, zabil někoho jiného (třeba chodce) a nakonec by to byl třeba váš příbuzný. To proč chvátal je prostě jedno, na tom že jel blbě a za svou smrt si může sám je prostě realita. Na tom nezmění vůbec nic ani vaše pocity kdo by to mohl číst.

Sobota, 1. února 2014, 10:40Odpovědět

Jan Votruba

Byl bych rád, pokud by si zde diskutující inteligence uvědomila, že si tyto články čte například těhotná manželka, rodina a další příbuzní. Nikdo jste tam nebyl, nikdo neví proč chvátal atd. Zamyslete se, než plácnete něco nesmyslného a zlého.

Sobota, 1. února 2014, 10:16Odpovědět

Anna Marešová

Nechte už těch trapných řečí o stromech kolem silnic. Když někdo jede na zledovatělé silnici jako blázen a ještě předjíždí, tak si za to může sám ! Horší je, že silničáři přestali dávat kolem polí a luk sněhové zábrany, takže všude jsou sněhové jazyky a také velmi chybí bílé pruhy. Orientace v noci je tak velmi ztížená.

Pátek, 31. ledna 2014, 19:49Odpovědět

Náraz do stromu nedaleko Strážkovic zmařil život řidiče mazdy  |  Krimi  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.