Sobota 27. dubna 2024  |  Svátek má Jaroslav

KULTURNÍ TIPY: Užijte si Vesmírný večer, MINT Market v Třeboni nebo si prohlédněte táborské dvorky

Srpen se přelomil do druhé půlky, prázdniny se pomalu blíží ke konci, kulturní program na jihu Čech je ale stále nabitý. O následujícím víkendu můžete vyrazit na koncert, do letního kina nebo Mint market.

Pátek 18. srpna

Křest CD Bonsai č. 3 a oslava 25 let

Na Radničním nádvoří zahraje oblíbená českobudějovická skupina Bonsai č.3. Kromě křtu nového CD Hořká letní noc oslaví také 25 let. Jako hosté dorazí na budějovické radniční nádvoří ze zahraničí bývalí členové: zpěvačka Živana Stupková, basák Tomáš Široký i kytarista Jirka Toman. Pozvali jsme i další hosty a kamarády. Po koncertě bude velký kytarový mejdan.

Start je od 20 hodin.

Vesmírný večer v Háječku

V Letním kině Háječek se chystají na Vesmírný večer s filmem Marťan. Nepůjde ale jen o promítání filmu. Společně s Hvězdárnou a planetáriem bude připraven doprovodný program jako naučná trasa, na které si budou moct lidé vyzkoušet virtuální realitu a prohlédnout si modely planet v měřítku 1:175 000 000 nebo zajímavosti o Marsu, které si připravil popularizátor astronomie Jakub Šimánek.

Start je od 19 hodin.

Sobota 19. srpna

MINT Market Třeboň

Celý víkend si můžete udělat výlet do Třeboně, kam už letos po druhé zavítá MINT Market. Jde o trh s autorskou módou, šperky, designem a delikatesami. Vstup je zdarma, bez bariér a čtyřnozí miláčci jsou vítáni.

Start je v sobotu i v neděli od 9 hodin.

Táborské dvorky

Zajímavý program si na víkend připravili také v Táboře. Už po šesté tady otevřou staroměstští obyvatelé své dvorky, do kterých budou moct lidé nahlédnout. Můžete tak objevit jinak skrytá zákoutí historického centra a objevit tam město z jiné perspektivy. Těšit se můžete také na hudební vystoupení, výstavy, dobré jídlo a pití a mnoho dalšího.

Start je v sobotu ve 14 hodin.

Neděle 20. srpna

Pochod v dřevákách

V neděli si můžete udělat výlet do Volar. Během Slavností dřeva se tam totiž pokusí znovu překonat rekord v pochodu v dřevákách. Akce se koná na náměstí.

Start je v 11:30