Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 11. prosince 2018, 19:37
Digidějovice 2019 přináší osm témat z on-line marketingu a devět řečníků z oboru, kteří vás budou inspirovat. Konferenci, která se uskuteční 14. února v Divadelním sále v Metropolu, pořádá digitální agentura Inizio ve spolupráci s Jihočeskou hospodářskou komorou. Prvních sedm řečníků vám představíme už teď. Na koho se tedy můžete těšit?
Jako hlavní řečník konference vystoupí David Špinar, který se v oblasti internetového marketingu pohybuje už 20 let. David má mnoho pracovních zkušeností. Založil největší českou online marketingovou agenturu H1, pracoval V Google Česká republika jako vedoucí obchodního týmu pracujícího pro největší české a slovenské inzerenty a od roku 2016 pracuje jako CEO investiční skupiny Miton.
Dalším řečníkem bude Adam Zbiejczuk, který se přes deset let věnuje sociálním sítím, o kterých i píše a učí. Nyní se věnuje vlastní agentuře Influencer.cz. Jeho hlavním tématem je zejména to, jakou mohou mít sociální sítě roli v B2B segmentu. Jako další expert z oblasti on-line marketingu vystoupí Radek Hudák, který zastává pozici CMO ve společnosti Shoptet a znát ho můžete také jako Google Partners trenéra pro Českou republiku. Dříve také vedl marketingové oddělení ve Slevomat.cz.
Další přednášející, Jan Tichý, je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jan vede analytickou a konzultační agenturu Taste Medio, zabývá se poradenskou činností, webovou a datovou analytikou, optimalizací obchodní výkonností webů a internetovým marketingem obecně.
Na konferenci také vystoupí Jan Páv a Martin Jindra, kteří budou přednášet společně. Honza pracoval osm let v mediálních agenturách jako plánovač televizních a internetových kampaní, New Media Specialist a strategický plánovač. Martin, známý jako Matez, se věnuje hlavně brand buildingu a vybudoval značku Bastard.cz. Společně v roce 2013 založili konzultantskou firmu Lovebrand.
Další místo na konferenci zaujme Martin Petrášek, dříve investigativní novinář, televizní reportér a redaktor v nakladatelství marketingových příruček. Martin v roce 2002 spoluzaložil společnost eMerite, která se zabývá webovou analytikou a monitoringem internetových diskuzí. V současné době je manažerem komunikace a marketingu internetové agentury FG Forrest.
Vstupné na konferenci pro veřejnost do konce prosince činí 990 korun a pro členy Jihočeské hospodářské komory 890 korun. Uvedené ceny jsou bez DPH. Cena vstupenky zahrnuje catering v průběhu celé konference. Brzy si budete moct prohlédnout kompletní program na www.digidejovice.cz, kde se také můžete přihlásit.