UniCall je v současné době jednou z největších společností poskytujících telemarketingové služby a zákaznický servis na evropském trhu.
Společnost byla založena v roce 2006 a své dvě první centrály situovala v norských městech Skien a Drammen. Následně byla v důsledku narůstající poptávky v letech 2007 a 2008 otevřena call centra ve Sandefjordu a Lillehammeru. Až doposud společnost vytvořila více než 600 pracovních míst v 10 call centrech situovaných v Norsku, Švédsku, Litvě, České republice, Polsku a Finsku.
Díky rozsáhlému a silnému zázemí je UniCall schopen poskytovat širokou škálu služeb od outboundového telemarketingu až po inboundový zákaznický servis, včetně veškeré administrativy, technické podpory (back-office) a obchodně poradenských služeb ohledně širokého spektra specifických témat.
Úspěch společnosti je založen na vysoké kvalitě poskytovaných služeb v průběhu celého procesu a jeho jednotlivých fázích, jako je monitoring, plánování, realizace a vyhodnocení projektu. V našich call centrech naleznete ideální kombinaci zkušených profesionálů a nejmodernějšího vybavení.
Nad rámec poskytovaných služeb je UniCall také aktivním členem profesních organizací. Neustále pracujeme na rozvoji a zvyšování již tak vysokého standardu našich služeb, a to jak z technického, tak z etického hlediska.
Zaujaly vás informace o UniCallu? Máte zájem vědět o nás něco víc? Neváhejte a přijďte se 18. a 19. března podívat na naše pracoviště v rámci dne otevřených dveří. Těšíme se na vás!
PR text
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.