Tedy alespoň ti, kteří se chtějí co nejvíce dozvědět o uvažovaném propojení Mladého a kruhového objezdu v ul. Litvínovická. Hlavně však ti, kteří se zamýšlenou výstavbou mostů a ulic nesouhlasí a chtějí svůj nesouhlas aktivně vyjádřit.
Opravdu totiž zůstává rozum stát. Místo toho, aby se vynaložily veškeré síly a dostupné finance na výstavbu obchvatů okolo Budějc, mrhá se zcela nesmyslně silami a prostředky na přípravu něčeho, co je už od samého počátku podle mého názoru totální blbost.
Ať už se jedná o to, že se projednává cosi, na co nejsou připravené finanční prostředky, nebo o to, co se tím vlastně získá. Dovolím si tvrdit, že vůbec nic, pominu-li zisky stavebních firem, které by vyhrály výběrové řízení a stavbu prováděly.
Pojďme tedy postupně po stopách navrhovaného propojení.
1. Jak se bude odbočovat před přejezdem v Mladém doleva, pakliže řidiči pojedou směrem do ČB? Budou dávat přednost všem protijedoucím vozidlům, které pojedou od centra? Nebo zde budou semafory? V těsné blízkosti několikanásobného železničního přejezdu? Kde potom budou umístěné? Ještě před přejezdem od centra? Opravdu si nedokáži představit vzniklý zmatek při přednostech v jízdě po např. předchozím 5 min.stání před závorou.
2. Kopírování tratě až k Plavské - 2 proudy nic neřeší, navíc zřejmě nejdražší část celého projektu.
3. Vyústění u Plavské opět u přejezdu.....totální nesmysl.
Závěr k výše uvedému z vlastní zkušenosti. Kdo se potřebuje dostat pohodlně z Hodějc k Jižní zastávce, odbočí doleva již na začátku Hodějc, potom přes trať směrem na Vidov, před Vidovem na Roudné, kde již stojí nově zrekonstruovaný most a z Roudného pohodlně dojede k přejezdu u Jižní zastávky.
A ten kdo bude chtít následně pokračovat směrem na Č.Krumlov, může bez problémů jet po Lidické tř., dále přes Včelnou na výpadovku a ještě si vybrat ze 3 možností napojení. Buď ještě před Včelnou, nebo ve Včelné, nebo až v K. Újezdu. Zdá se to málo? Mě to naprosto stačí.
4. Nesouměrná a nepřehledná křižovatka L.B.Schneidera, B. Němcové. Jak se tam budou motat např. kamiony nevím. Přibudou zde semafory? Ty mi chybí spíše na křižovatce Matice školské/E.Pittera s B.Němcovou, když už se sem svedla doprava díky otevření Modrého mostu. Směrem od Dynama doleva, ani směrem od Matice školské doleva se prostě odbočit nedá.
5. Vyústění celého propojení po předchozím vybudování mostu v ul.L.B.Schneidera, který měl původně sloužit pouze chodcům a cyklistům na pidi kruhovém objezdu? To je už je totálně nepochopitelné. Vždyť ten má takový poloměr, že se skoro ani kruhovým objezdem nazvat nedá!!!
A to jsem se zatím vůbec nezmínil o dopadu možného zvýšení dopravy na okolí, kterým má zmíněné propojení procházet, zejména okolo Krajské nemocnice......
Vyzývám tímto kompetentní úředníky, aby vzali rozum do hrsti, zametli tento paskvil pod stůl a začali se vážně a důsledně zabývat smysluplnými obchvaty Budějc a to jak východním s napojením na D3, západním směrem od Strakonic, či severním, který oba obchvaty spojí.
autor : Hawky
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Inteligence šla několikrát kolem radnice....a nikdo jí nepustil dovnitř....